loading...
دانلود ها بلاگ - کتاب , نرم افزار , بازی موبایل , کتاب
مجموعه نرم افزار های محبوب

بسته ی  کمیاب از جدید ترین و بهترین نرم افزار های محبوب و کاربردی دنیا


از دست ندهید

 

برای دانلود رایگان کلیک کنید


منبع : نا مشخص

Admin بازدید : 8 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود تا جایی که می‌توانید به حرکت خود ادامه دهید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارد.

 

iron man3 دانلود بازی زیبای Iron Man 3   آیفون و آیپد

Admin بازدید : 18 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۳ که در بین مردم با نام E3 2013 معروف می باشد ، نام ۱۷امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۱۱ الی ۱۳ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|تمامی ویدیوها با کیفیت عالی HD 720p می باشند|

 

e3 2013 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2013 با نام E3 2013

Admin بازدید : 20 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

Admin بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

Admin بازدید : 14 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۷۲ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست.
سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز ۷ است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و … را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

 

VirtualBox استفاده همزمان از چند سیستم عامل مجازی با VirtualBox 4.0.0.69151 Final

Admin بازدید : 10 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation v9.0.2.1031769 اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769

Admin بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهبود کارایی ویندوز 8 با Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.9

 

Admin بازدید : 123 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

Admin بازدید : 14 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

Admin بازدید : 47 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

 

Internet%20Explorer%209%20Platform%20Preview%202%201.9.7766.6000 محبوب ترين مرورگر اينترنت دنيا با نام Internet Explorer 9 Platform Preview 2 1.9.7766.6000

Admin بازدید : 27 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1   اندروید

Admin بازدید : 10 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Flash Player پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287

 

Admin بازدید : 10 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

Admin بازدید : 83 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت.

 

onOne Perfect Photo Suite Premium Edition v7.1.1 مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite PE 7.5

Admin بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Audio Cleaning Lab نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند.در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی  و … اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

MAGIX Audio Cleaning Lab ویرایش فوق حرفه ای فایل های صوتی خود با MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 19.0.1.12

Admin بازدید : 12 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

Trine 2: Complete Story PC-SKIDROW

 

Trine 2 Complete Story cover دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

Admin بازدید : 12 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

snapflow mac عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2   مک

Admin بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۳ به پست اضافه شد|

 

Black Intellect S02 cover دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه 2

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

Admin بازدید : 16 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 3,899